DIGITALNI
PROIZVODI

A8 tim se aktivno bavi razvojem digitalnih proizvoda i korisničkih softvera. Zbog rastućih potreba klijenata za što bržim razvojem aplikacija, uneli smo inovaciju u razvoj softvera.

Kako biste u najkraćem vremenskom roku dobili željeni softver koji će optimizovati vaše poslovanje, imamo spektar gotovih rešenja spremnih da se izuzetno brzo implementiraju uz minimalna prilagođavanja.

Na ovaj način štedimo vaše vreme i energiju jer skraćujemo period potreban za razvoj softvera, pa neki od naših proizvoda može biti spreman za korišćenje već u roku od nekoliko dana. Iako ovo zvuči nemoguće, članovi našeg razvojnog tima će vas u svakom trenutku rado uveriti u neverovatan period implementacije gotovih aplikacija, kao i u činjenicu da kvalitet ostaje na najvišem nivou, uprkos kratkom periodu implementacije.

Upoznajte se sa digitalnim proizvodima koje nudimo.

TICKETING SISTEM

Sistem za tehničku komunikaciju

Princip kreiranja tiketa je odgovor na potrebe stručnog procesuiranja tekućih zahteva ili naloga unutar firme ili preduzeća. Ovakav sistem olakšava dokumentovanje tehničke komunikacije iz administrativnih razloga, kako bi se rasporedili prioriteti rešavanja tehničkih pitanja.

Osnovni softver obuhvata:
  • Kreiranje firme uz prateće podatke
  • Dodeljivanje korisnika unutar firme uz prateće podatke o korisniku
  • Kreiranje tiketa od strane korisnika (tiketi su vidljivi svim korisnicima jedne firme)
  • Integrisan sistem e-mejl notifikacija

Osnovna verzija tiketa sadrži status, tekst i sliku, dok napredna verzija sadrži i vreme potrebno za obradu tiketa, kao i statističku analizu obrađenih tiketa na mesečnom nivou.

Pozovite nas i kreirajte svoj prvi tiket!

E-LEARNING PLATFORMA

Platforma za online kurseve

Veliki univerziteti uvideli su da ograničenost prostorom ne mora biti problem i došli na ideju stvaranja virtuelne učionice.

Ovim pristupom omogućavate pohađanje kurseva koje nudite daleko većem broju polaznika nego što bi to bilo moguće u tradicionalnoj učionici. E-learnnig realizuje mogućnost da veliki broj kurseva učinite dostupnim još većem broju polaznika, jer vreme pohađanja kursa mogu birati sami, dok se oni mogu nalaziti bilo gde, a Vaša učionica nije ograničena brojem stolica, što znači – više znanja za sve!

Platforma podrazumeva:
  • Opis kursa
  • Lekcije
  • Polaganje
  • Izdavanje sertifikata
  • Korisničke naloge
  • Mogućnost implementacije naplate obrazovnih usluga

Predavanja mogu da počnu!

FILE SHARE

Virtuelni prostor za deljenje fajlova sa korisnicima

Vaša tabla za obaveštenja u najširem smislu. Imate delatnost koja zahteva da delite fajlove sa većim brojem korisnika istovremeno? File share pruža tu mogućnost, uz opcije dodavanja, ažuriranja i uklanjanja fajlova sa sistemom e-mail obaveštenja. Dodavanje korisničkih naloga pruža pristup aktuelnom podeljenom sadržaju svakom novom korisniku, čineći sistem preglednim i urednim. Možete kreirati i različite korisničke grupe sa hijerarhijskim nivoima pristupa.

Digitalizujte Vaš sistem obeveštavanja već danas!

WEB AGENDA

Digitalni planer

Uštedite vreme tako što ćete prikazati sve dostupne termine za rad sa klijentima. Web agenda je interaktivan kalendar koji je koristan pri organizaciji vaših obaveza, sastanaka ili zakazivanja termina od strane klijenata.

Kao i većina naših aplikacija planer ima integrisan sistem obaveštavanja prilikom zakazivanja sastanaka i unošenja drugih promena koje stižu direktno u inbox, a na vama je da sastanak potvrdite u skladu sa vremenom kojim raspolažete.

Optimizujte proces planiranja uz digitalni planer!

INTERNET PRODAVNICA

Potpuno automatizovan proces poručivanja preko websajta

Web shop je potreban svim trgovinama koje žele da optimizuju svoj biznis.

Zbog potrebe rastućih trgovina za što hitnijom ponudom svojih proizvoda online razvili smo web shop aplikaciju koju izuzetno brzo možemo prilagoditi svim vašim potrebama i omogućiti unos velikog broja proizvoda. Osnovna verzija već sadrži podelu na kategorije i podkategorije u okviru kojih se nalaze proizvodi, ali je kao i sve naše digitalne proizvode moguće potpuno prilagoditi softver svakoj specifičnoj potrebi vašeg poslovanja.

Osnovna verzija sadrži:
  • Kreiranje korisničkih naloga
  • Pregled porudžbina sa statusima
  • Izdvojeni proizvodi – akcije, poslednji, najtraženiji
  • Isturene kategorije proizvoda
  • Administraciju
  • Pravljenje i odobravanje korisnika
  • Analitiku
  • Kreiranje akcija
  • Plaćanje pouzećem

Digitalizujte trgovinu u neverovatno kratkom vremenskom roku!

PRILAGOĐENA REŠENJA

Kreiranje specijalizovanog softvera prema potrebama vaše delatnosti

Pored gotovih softverskih rešenja koja su spremna za što bržu implementaciju u vaš sistem poslovanja, bavimo se razvojem specijalizovanog softvera i digitalnih alata prema specifikacijama klijenta.

Ako imate ideju kako da ubrzate, olakšate i optimizujete poslovanje, A8 će je realizovati. Od razvoja ideje do potpuno prilagođenog softvera sa jednostavnim korisničkim dizajnom maksimalne funkcionalnosti - stižete brzo uz A8 developers tim.

Pridružite se onima koji već godinama uspešno koriste naša softverska rešenja:
  • Glotek – knigovodsteni softver (magacini, sirovine, poluproizvodi, proizvodi, firme kupci, firme prodavci)
  • Global trade – softver za magacin (ulazna roba, potrosnja, izlaz)
  • Advokatska komora – imenik (sistem članova sa podacima)
  • Mladi istraživači Srbije (MIS) – Online kursevi
  • Online dnevnik – pilot projekat vođenja školske evidencije (unificirani sistem za vođenje evidencije za privatne škole i akademije)

Uz svako softversko rešenje A8 garantuje potpunu funkcionalnost digitalnih proizvoda, kao i sigurnost vaše ideje i podataka. Pružamo redovno održavanje i čuvanje podataka na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou, kao i razvijanje naprednih verzija delova i celog softvera prema potrebama. Pored svega toga, naša tehnička podrška je dostupna u svakom trenutku, kako bismo u potpunosti opravdali vaše poverenje.